آخرین اخبار
کد مطلب: 124097
گزارش//
فيسبوک و يوتيوب رسما ابزار جاسوسي رژيم صهيونيستي شد
تاریخ انتشار : 1395/06/25 08:29:02
نمایش : 3662
در ديدار دو نماينده از دادستاني و پليس رژيم صهيونيستي با هيئت اعزامي فيسبوک به اراضي اشغالي فلسطين،”فيسبوک” تمام شروط اين رژيم را پذيرفت.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از پايگاه جامع تبييني نفوذ: هيئت اعزامي فيسبوک به محض ورود به اراضي اشغالي  فلسطين با “گيلعاد اردان”، وزير اطلاعات داخلي و “آيلت شاکد”، وزير امور قضايي رژيم صهيونيستي ديدار کرد. در اين ديدار دو طرف به بررسي ادعاي رژيم صهيونيستي درخصوص “پديده استفاده از اين شبکه براي تحريک تروريسم” پرداختند.

در اين ديدار که دو نماينده از دادستاني و پليس رژيم صهيونيستي هم در آن حضور داشتند، “فيسبوک” تمام شروط اين رژيم را پذيرفت.

در پايان، دو طرف توافقنامه اي را امضا کردند که در آن بر تحکيم همکاري بين مسئولين امنيتي رژيم اشغالگر قدس و شبکه فيسبوک براي حذف مضامين به اصطلاح تحريک آميز از صفحه هاي فيسبوک تصريح شده بود.
در پايان اين جلسه، وزير امور قضايي رژيم صهيونيستي که رياست هيئت اين رژيم در اين ديدار را بر عهده داشت اعلام کرد که دو شبکه “فيسبوک” و “يوتيوب” اغلب درخواست هاي اين رژيم را که طي چند ماه اخير براي حذف برخي مطالب و يادداشت ها مطرح شده است را پذيرفته است.
در اين بين، دفتر وزير اطلاعات داخلي رژيم اشغالگر هم از توافق بر سر تشکيل تيم هايي براي بررسي بهترين راه هاي مقابله و حذف مفاهيمي که به زعم اين رژيم تحريک آميز به نظر مي آمدند، خبر داد.
از زمان شروع انتفاضه جديد از يک سال قبل در کرانه باختري و تلاش نظاميان رژيم صهيونيستي براي سرکوب انتفاضه از طريق اعدام ميداني زنان و کودکان و جوانان فلسطيني، اين رژيم همواره در شبکه هاي اجتماعي با درج مطالب و طرح موضوعات تحريک آميز پيوسته به ملت فلسطين، حمله کرده است.
اين رژيم پيش از اين، کميته اي را براي بررسي طرح “قانون فيسبوک” تشکيل داده بود. هدف از تشکيل اين کميته، واداشتن شبکه هاي اجتماعي به رصد و حذف مطالب و عبارت هايي است که اين رژيم آنها را تحريک آميز عنوان کرده است.
پيش بيني مي شود با امضاي اين توافق جديد، رژيم صهيونيستي رفته رفته شبکه ها به خصوص فيسبوک را براي حذف و بستن هزاران حساب کاربري مربوط به مؤسسات و شخصيتهاي فلسطيني يا حتي جواناني که به دفاع از آرمان فلسطين مي پردازند، تحت فشار قرار دهد.
اخيرا مديريت فيسبوک، در برابر فشارهاي اين رژيم به زانو درآمده و صفحه هاي رسمي جنبش حماس و تعدادي از رهبران آن را در غزه بسته است. مديريت “تويتر” نيز صفحه کاربري “ابو عبيده”، سخنگوي رسمي گردان عزالدين قسام، شاخه نظامي حماس را بسته است.
جنبش حماس دو هفته قبل اقدام اين دو شبکه اجتماعي را محکوم کرده و اعلام کرده بود اين دو شبکه تحت فشار رژيم صهيونيستي اين کار را کرده اند.
همزمان، عبداللطيف القانوع، سخنگوي حماس نيز حمله هاي “ديوانه وار” رژيم صهيونيستي به رهبران حماس براي بستن صفحه هاي فيسبوک آنها را محکوم کرد.
سخنگوي حماس، تسليم شدن اين شبکه اجتماعي در برابر فشارهاي “اسرائيل” را جانبداري واضح و علني آن از تل آويو دانست، و گفت که اين شبکه هم تبديل به ابزار سرکوبگري ديگري در دست رژيم صهيونيستي شده است، و اين گونه است که اين شبکه ها و شرکت ها، صلاحيت و بي طرفي خود را در برخورد با مسئله فلسطين از دست داده اند.

منبع:راي اليوم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس